Edwin vjeruje u De Geu

[postlink]https://topicsmagazine.blogspot.com/2011/07/edwin-vjeruje-u-de-geu.html[/postlink]
Edwin van der Sar vjeruje da ce se De Gea moci 'nositi' sa pritiskom koji je dosao nakon sto je  postao golman Manchester Uniteda...
Holandjanin je pricao sa novinarima u Singaporu tokom Unitedove Azijske turneje te osjeca da Sir Alex Ferguson ima pravog covjeka na golu nakon vise mjesecnog trazenja po Evropi za njegovu zamjenu.

Van der Sar je konacno zavrsio svoju karijeru i to u dobi od 40 godina,bez obzira sto je se predumisljao da li da nastavi igrati jos jednu sezonu.

"Oni su trazili po cijeloj Evropi te su pronasli nekoliko meta i na kraju su odabrali de Geu,"rekao je on zaESPN Star. "Nadam se da ce imati odlicnu karijeru u Manchester Unitedu.

"On je veoma talentovan.Vec je osvojio trofej sa Atletico Madridom i sa Spanijom U-21,sto znaci da vec ima iskustva igranja u velikim utakmicama.Svako mora biti svoj.Upoznao sam ga jucer i pricao sam sa njim i djeluje mi da se moze nositi sa pritiskom."

Van der Sar je dodao za Channel News Asia: "Ja sam otisao David je dosao.Mislim da ce svi u klubu biti zadovoljni njime.Takodjer Ashley Young je dosao kao i Phil Jones.Kako imamo odbranu dobru,napad,te golmana i trenerskog golmana mislim da bi sve trebali biti uredu za sledecu sezonu."zavrsio je Edwin.

Autor:
manchesterutdfc.blogger.ba

0 коментара:

Постави коментар