“Imao sam sreće sa golovima”

[postlink]https://topicsmagazine.blogspot.com/2011/07/imao-sam-srece-sa-golovima.html[/postlink]
Havijer Ernandez, zlatni džoker Junajteda iz prošle sezone govori o svojim golovima, naročito onima koje je postigao glavom. Priprema se za narednu sezonu i očekuje još bolji učinak, lični i timski.

Gotovo potpuni anonimus po dolasku u Englesku, Havijer Ernandez je za samo petnaest meseci prošao dugačak put do zvezdanih visina.


Ukupan skor od 20 postignutih golova bio je mnogo više od onoga što je Ser Aleks Ferguson očekivao kada je ovog novajliju uključio u svoj tim.

Iako nije najviši igrač svog tima, postigao je dosta golova glavogm neki od njih su zaista bili neverovatni.

Sam Ćićarito ističe da je vrlo često imao i sreće.

“Postigao sam nekoliko golova glavom i zaista puno radim na tom aspektu igre, jer moramo priznati da i nisam baš najviši igrač.”

"Ipak, kod nekih golova sam stvarno imao puno sreće." iskren je Ernandez.

Njegov uticaj na tim je bio potpuno neverovatan, toliki da je iz startne postave potpuno istisnuo Dmitra Berbatova za koga čak nije bilo mesta ni na klupi u finalu Lige Šampiona.

Ser Aleks Ferguson polaže velike nade u ovog 23-godišnjeg Meksikanca koji mu se na pravi način odužuje.

"Za Ser Aleksa imam samo reči hvale jer mi je pružio veliku šansu i omogućio mi da nastupam za jedan od najboljih timova na svetu."

"Puno mu dugujem i trudim se da svakoga dana napredujem kao igrač kako bi opravdao njegovo poverenje. Puno radim na tome da budem brži sa loptom, na koncentraciji i tehnici, jer ovo je liga u kojoj nije lako sačuvati loptu."

"Imam još puno toga da naučim i trudiću se da sledeće sezone budem još bolji!" ističe popularni Ćićarito.


Izvor: sportske.net

0 коментара:

Постави коментар