Kiko: "Odrastao sam"

[postlink]https://topicsmagazine.blogspot.com/2011/07/kiko-sam.html[/postlink]
Federico Macheda tvrdi kako je mnogo naucio od kako je otisao na pozajmnicu u Sampdoriju,koja je nazalost imala veoma losu sezonu,sto je znacilo i prelazak u nizi rang takmicenja...
Italijanski U-21 reprezentativac je sinoc postigao dva gola za Manchester United,u ukupnoj pobijedi od 4-1 nad NE Revolution.Kako Kiko kaze konacno je odrastao,te da je spreman da se bori za standardno mjesto u prvoj postavi Manchester Uniteda.

"Na pocetku sezone sam igrao dobro i postigao sam jedan gol ali me menadzer nije stavljao medju prvih 11 i onda sam imao tezak period.Nisam igrao puno ali imam iskustva.Naucio sam mnogo od starijih igraca i sada sam bolji igraci i covjek,konacno sam odrastao.

"Kada sam se vratio ovdje i kada sam odradio prvi trening,osjetio sam da sam u najboljem klubu na svijetu-Manchester Unitedu.Kada vidite druge timove vidite ogromnu razliku,zato sam veoma sretan.

"Uzivam.Trenirao sam mnogo i nadam se da cu tako nastaviti.Nadam se da cu postici mnogo golova u nadolazecim utakmicama,i izgleda da mi USA donosi ljubav."

Autor:
manchesterutdfc.blogger.ba

0 коментара:

Постави коментар