Nani tuzan zbog odlaska Browna i O'Shea

[postlink]https://topicsmagazine.blogspot.com/2011/07/nani-tuzan-zbog-odlaska-browna-i-o.html[/postlink]
Luis Nani je izrazio svoje osjecanje oko odlaska Wesa Browna i Johna O'Shea u Sunderland nakon dugogodisnje karijere na Old Traffordu...
Nani je priznao kako mu je dvojac mnogo pomogao kada je on tek dosao u Manchester te da se i plasi da Brown nece imati isto misljenje o njemu kada se igraci susretnu na terenu.

"Mislim da je Wes imao brilijantnu karijeru u Unitedu,"rekao je Nani za MUTV. "Bio je veoma vazan igrac za United i stvarno je profesionalan i dobar prijatelj.Pomogao je mnogo mladim igracima i uvijek je bio spreman da igra kada je to potrebno.Veoma je prijateljski nastrojen i bio mi je veoma blizak.Uzivao sam u vremenu igrajuci sa njim."

Kada su ga upitali da li ce ga Wes sledeci puta udariti kada budu igrali jedno protiv drugog on je odgovirio:

"100%.Udarao me je naravno i na treningu.To je nacin na koji igra i zbog toga je fantastican igrac."

Nani je takodjer tuzan zbog odlaska O'Shea iz kluba nakon sto je ovaj potpisao 4-godisnji ugovor sa Sunderlandom.

"Uzivao sam igrati sa njim,jer mi je mnogo pomogao sa svojim iskustvom kada sam tek dosao.Pravim zabave i pozovem uvijek njega i Wesa te rucamo zajedno,jednostavno provodili smo sjajno vrijeme izvan travnjaka.Oni su veoma dobri ljudi i nadam se da ce nastaviti raditi dobro u Sunderlandu kao sto su u Unitedu."zavrsio je Nani.

Autor:
manchesterutdfc.blogger.ba

0 коментара:

Постави коментар