Scholes: Sebicnjaci su me oterali iz reprezentacije

[postlink]https://topicsmagazine.blogspot.com/2011/07/scholes-sebicnjaci-su-me-oterali-iz.html[/postlink]
Legendarni vezista je govorio o reprezentativnoj karijeri. Kaže da se povukao u najboljim godinama zbog ''sebičnih'' saigrača i da njegova zemlja treba da se ugleda na Španiju, pošto ''ginu jedni za druge''.Poslije 17 godina fudbalske karijere i 65 nastupa za reprezentaciju Engleske, Paul Scholes je progovrio šta ga je natjeralo da napsuti nacionalni tim u eri Fabia Capella.

On smatra da razlog neuspjeha na velikim takmičenjima leži u igračima, koji ispred timskog uspeha stavljaju ličnu slavu.

Prije sedam godina je napustio reprezentaciju.

''Želio sam da budem dio tima, ali tamo je bilo mnogo individualaca koji su jurili ličnu slavu. Umjesto da daju prost pas od 6,7 metara, oni probaju po 60 samo da bi bili primećeni. Napisao je to Jamie Carragher usvojoj autobiografiji, kako igrači koriste reprezentaciju da bi došli do top klubova, kao na primer iz Aston Vile. Mislim da su to sebičnjaci'', rekao je Scholes i dodao.

''Mislio sam da su tamo samo zbog svoje slave i rekao sam sebi da moram da izađem iz toga. Ako pogledate Španiju, vidite da oni igraju jedni za druge. Nema nijednog koji bi probao nešto što ne odgovara timu i njihovom načinu igre. To je moglo da bude i sa Engleskom, ali nije'', kaže član stručnog štaba Ser Aleksa Fergusona.

Kaže da Englezi imaju dobre igrače.

''Nismo mi tehnički inferiorni u odnosu na Špance ili Brazilce. Kada pogledate naše ekipe, ima tehnički briljantnih igrača. Mislim da je problem u stavu. Uvijek smo favoriti, pobedimo Makedoniju sa 6:0 u kvalifikacijama za SP i favoriti smo. To je smešno, mi Englezi mislimo da ćemo sve da osvojimo. To ima veze sa mentalitetom'', ocenjuje Scholes.

Scholes se sprema za svoj oproštaj 5. avgusta, kada će United igrati protiv New York Cosmosa, koji predvodi Eric Cantona na ''Old Trafordu''.

0 коментара:

Постави коментар