[postlink]https://topicsmagazine.blogspot.com/2011/11/manchester-united-veci-brend-od-coca.html[/postlink]
Manchester United je sada veći brend od Coca Cole, kako procjenjuju eksperti za marketing. Samo su Google, Apple, BBC, Dyson i Facebook poznatiji u svijetu kao brendovi, a marketinški stručnjaci stavljaju Manchester United ispred Coca Cole i Microsofta.
Procjenjuje se da Manchester United ima oko 333 miliona fanova, od čega 92 miliona samo u Aziji, što je vjerovatno i jedan od razloga zbog kojeg Englezi prave azijsku turneju, prije početka sezone u Premiershipu.
Klub je srušio barijeru od 100 miliona funti zarade, a vrijednost Manchester Uniteda kao brenda, se procjenjuje na 412 miliona funti.

Procjenjuje se da Manchester United ima oko 333 miliona fanova, od čega 92 miliona samo u Aziji, što je vjerovatno i jedan od razloga zbog kojeg Englezi prave azijsku turneju, prije početka sezone u Premiershipu.
Klub je srušio barijeru od 100 miliona funti zarade, a vrijednost Manchester Uniteda kao brenda, se procjenjuje na 412 miliona funti.
Izvor: sportsport.ba
0 коментара:
Постави коментар