De Hea: "Atletiko će mi uvek biti u srcu"

[postlink]https://topicsmagazine.blogspot.com/2011/07/de-hea-ce-mi-uvek-biti-u-srcu.html[/postlink]
Novi golman Mančester Junajteda, David De Hea, tvrdi da će Atletiko uvek biti deo njega i da očekuje da će se u budućnosti vratiti na "Kalderon".


David De Hea je u otvorenom pismu poručio navijačima Atletiko Madrida da je igranje za "kolćonerose" bilo za njega ostvarenje sna i da se nada povratku u klub koji je zaslužan za početak njegove profesionalne karijere.
"Imao sam čast da čuvam mrežu na Visente Kalderonu ostvarivši san tako što sam osvojio Ligu Uefa i Superkup Evrope. Nikada neću zaboraviti taj osećaj, nikada neću zaboraviti ljude čija su lica bila obojena u crveno-belo", tvrdi mladi golman.
"Danas ulazim u novi izazov sa istim entuzijazmom dečaka. Ovo je moja realnost - suze su mi u očima zbog napuštanja "Kalderona" i osmeh zbog onoga što me očekuje. Nadam se da ću se jednoga dana vratiti. Hvala na svemu!", zaključio je De Hea svoje pismeno obraćanje navijačima Atletika.
David De Hea će na "teatru snova" zameniti Van Der Sara koji je okončao svoju fudbalsku karijeru.

0 коментара:

Постави коментар