Cleverley: “Svlačionica Uniteda je sada poznata teritorija”

[postlink]https://topicsmagazine.blogspot.com/2011/09/cleverley-svlacionica-uniteda-je-sada.html[/postlink]

Mladi Englez prezadovoljan ličnom formom i načinom na koji je počeo novu sezonu. Dobio poziv u reprezentaciju, postao je poznat. Kaže da ne osjeća pritisak zbog slave i da vrijedno radi kako bi se ustalio i na klupskom i reprezentativnom nivou…

Tomu Cleverleyu se ostvaruje san koji sanja svaki engleski fudbaler, ”eksplodirao” je na klupskom nivou, dobio je poziv Fabija Capella u nacionalni tim. Ni sam nije očekivao da se tako nešto desi tom brzinom.

“Ulazak u reprezentaciju je uvijek bio moj cilj. Možda se sve desilo malo brže nego što je trebalo, ali moram da nastavim u istom ritmu, ako želim da ostanem. Osjećam da sam popravio igru, ali sam u glavi isti čovijek. Pomalo je čudno kad vidiš svoje ime u novinama.
“Ne osjećam pritisak, gladan sam uspjeha i želim da učim. Bolje je da me kritikuju. Sada je svlačionica prvog tima Manchester Uniteda moja teritorija!”, rekao je Cleverley.
Kaže da je atmosfera u klubu odlična, prezadovoljan je početkom sezone.
“Niko ne želi da bude otpisan, svi vrijedno rade za svoje mjesto u timu. Uzbudljivo je biti dio tog tima. Još uvek imamo iskusan tim, ali i mlad, tako da nemamo puno problema sa fizičkom spremom”, kaže Cleverley.

0 коментара:

Постави коментар