Ronaldo: Možda se jednoga dana vratim u Englesku

[postlink]https://topicsmagazine.blogspot.com/2011/09/ronaldo-mozda-se-jednoga-dana-vratim-u.html[/postlink]
Cristiano Ronaldo je rekao da je Sir Alex Ferguson jedan od najboljih trenera na svijetu i da ne isključuje povratak Englesku. „Možda ću se jednoga dana vratiti“ rekao je Ronaldo.

Sir Alex je moj drugi otac, pomogao mi je da napredujem, sada radim sa Mourinhom i njih dvoijca su po meni najbolji treneri na svijetu.

"Nosim lijepe uspomene iz Manchestera. United je dio mene. Dobro sam se slagao sa Fergusonom i nikada ga neću zaboraviti''

Ronaldo želi nove izazove, upravo je to razlog zašto je napustio momčad sa Old Trafforda.

"Za sve postoji početak i kraj. Sa Manchesterom sam osvojio gotovo sve. Volim nova iskustava. U Real sam otišao zbog novih izazova''
"Nedostaje mi Premier Liga, to je za mene pored španske lige, najbolja liga na svijetu. Možda ću se jednog dana vratiti, znam igrače, jezik, atmosferu. Zašto da ne? Nikad se ne zna." završio je Ronaldo.


ZABRANJENO KOPIRANJE!

0 коментара:

Постави коментар