Smalling:''Želim da igram štopera!''

[postlink]https://topicsmagazine.blogspot.com/2011/09/smalling-da-igram-stopera.html[/postlink]
Mladi defanzivac u poslednje vreme igra na mestu desnog beka, dobro mu ide, ali on smatra da se bolje snalazi u srcu odbrane.

Chris Smalling vidi svoju budućnost na poziciji štopera i veruje da je to pozicija koja mu najviše odgovara.

On je na početku ove sezone pružio sjajne partije na poziciji beka, dao je gol, uključuje se u dosta napada po strani i odlično se postavlja kod prekida.

Ipak, prirodna pozicija mu je u sredini odbrambenog bedema.

''Mislim da je moja prirodna pozicija štoper i nadam se da ću u budućnosti igrati na toj poziciji u klubu i reprezentaciji. Osećam se prijatnije u toj ulozi, jer sam tu oduvek igrao'', rekao je on i dodao.

''Teško mi je trenutno, jer igram na poziciji koja nije moja prirodna. Naravno da ću tu da igram kad god je to potrebno. Želim da budem konkurencija Nemanji vidiću i Riju Ferdinandu, jer na mestu štopera pružam najbolje od sebe. Ako mi Sir Alex kaže da igram beka, bez pogovora ću to prihvatiti'', zaključio je talentovani štoper.

0 коментара:

Постави коментар