O'Šej: "Otišao sam u pravi čas"

[postlink]https://topicsmagazine.blogspot.com/2011/09/o-sam-u-pravi-cas.html[/postlink]
Džon O'Šej je  priznao da je Mančester Junajted napustio u pravi čas.

Tridesetogodišnji Irac je za Junajted igrao od 1998. godine, ali je nakon 13 godina odlučio da pređe u Sanderlend, zajedno sa Vesom Braunom. Džon je u klubu još od malih nogu, ali je odlučio da napusti klub koji mu je najbliži srcu.
"Ne bih rekao da je to prelazak iz očaja, to je jedna od onih stvari, kada osetite da je najbolje da pređete u manji klub gde ćete imati veći minutažu. Kao i svaki drugi fudbaler, tako i ja moram u jednom delu karijere da promenim sredinu. To je velika promena za mene, jer sam u klubu već dugo, dugo. Osetio sam da je pravi trenutak da odem iz Mančestera i ne žalim zbog toga." kaže O'Šej koji je za "Crne mačke" debitovao  na meču protiv Svonsija koji je završen 0-0.

0 коментара:

Постави коментар