Ferguson:"Nekoć sam bio poput Mourinha"

[postlink]https://topicsmagazine.blogspot.com/2011/09/ferguson-sam-bio-poput-mourinha.html[/postlink]
Kada je u pitanju entuzijazam koji imaju treneri poput Mourinha, ja u tome ne vidim ništa loše.Neki treneri sjede na klupi i bilježe sapažanja.Ja to ne činim kaže Alex.

Svaka čast Wesleyju Sneijderu, fantastičan je igrač, ali on nije nogometaš u kojem smo tražili zamjenu za umirovljenog Paula Scholesa, izjavio je menadžer Manchester Uniteda Alex Ferguson za Il Corriere dello Sport.
Sneijder nije idealna zamjena za Scholesa i ne može ga se uspoređivati s njime. Samo Xavi i Iniesta se mogu usporediti sa Scholesom – komentirao je Ferguson.

Potom je podvukao kako se divi Scholesu i Velšaninu Ryanu Giggsu, nogometašima koji su cijelu karijeru proveli na Old Traffordu.
- Njih dvojica su bili kod mene još kada su imali 13 godina. I kao mladi momci su uvijek ostali čvrsto na zemlji i bili su skromni. Obojica su odličan primjer za mlade igrače.

Priznao je Sir Alex kako je tijekom svog dugogodišnjeg mandata u Manchester Unitedu u određenom periodu želio na Old Trafford dovesti Milanovu legendu Paola Maldinija.

- Mogući transfer stopirao je njegov otac Cesare. Pitao sam ga za tu mogućnost, a on me je pogledao kao da sam luđak. ''Što???'' Samo to je rekao. Ja sam to shvatio kao ''ne''.
Na kraju je stao u obranu svog portugalskog kolege Josea Mourinha, koji se našao na žestokom udaru kritika zbog ponašanja na utakmici španjolskog Superkupa protiv Barcelone prošlog mjeseca.

- Kada je u pitanju entuzijazam koji imaju treneri poput Mourinha, ja u tome stvarno ne vidim ništa loše. I ja sam bio poput Mourinha u mlađim danima. Mourinho je takav kakav jest, to je u njegovoj prirodi. Neki treneri sjede na klupi i bilježe si zapažanja. Ja to ne činim i nikada nisam. Oslanjam se radije na svoj mozak i uzdam se da ću zapamtiti što je potrebno.

Onda se vratio Mourinhu...
- Kada nam je Porto zabio gol na Old Traffordu, Mourinho je počeo trčati kao manijak. Pomislio sam tada kako sam i ja to nekada radio. Može vas ponekad i ljutiti takvo ponašanje, ali nema ništa loše u entuzijazmu. Navijači tada znaju da se trener bori za svoju momčad i za njih.

Izvor: 24 sata

0 коментара:

Постави коментар