Macheda: "Potrebni su mi nastupi"

[postlink]http://topicsmagazine.blogspot.com/2012/01/macheda-su-mi-nastupi.html[/postlink]
Napadač Manchester Uniteda na posudbi u QPR-u, Federico Macheda, istakao je kako su mu potrebni nastupi za novi klub kako bi vratio prijašnju formu.

"Kada sam razgovarao sa Fergusonom o mogućoj posudbi, naišao sam na veliko odobravanje. Imam 20 godina i moram igrati kako bih vratio staru formu. Ovdje ću imati mnogo više šansi za nastupe, tako da smo lahko postigli dogovor o posudbi", rekao je Macheda, dodavši:

"Trenutno ne razmišljam o budućnosti. To sada nije bitno, jer je najvažnije da se prilagodim u QPR-u. Dat ću sve od sebe da uspijem ovdje, a onda možemo razgovarati o mojoj budućnosti."

Macheda je prvi nastup u dresu Queens Park Rangersa upisao u porazu njegove ekipe protiv Norwicha.

Izvor: sportsport.ba

0 коментара:

Постави коментар