Suarez se ispričao svima koje je uvrijedio, ali ne i Evri

[postlink]http://topicsmagazine.blogspot.com/2012/01/suarez-se-ispricao-svima-koje-je.html[/postlink]
Luis Suarez odlučio se javno ispričati svima koje je svojim riječima, upućenim braniču Manchester Uniteda Patriceu Evri, povrijedio ali je odbio ispričati se samom Francuzu.

- Nisam nikada koristio tu riječ u zlonamjernom smislu. A ako ona vrijeđa nekoga onda se želim ispričati. Rekao sam nadležnim ljudima u savezu da više neću koristiti tu riječ na nogometnim terenima u Engleskoj – rekao je Suarez u četvrtak navečer.

Urugvajac je u utorak odradio prvu od osam utakmica suspenzije, a njegov Liverpool teško je stradao na gostovanju kod lidera Premiershipa, Manchester Cityja, s 3-0.

- Jako sam uzrujan zbog osjećaja nemoći u ovom trenutku. Optužuje me se za nešto za što nisam kriv. U mojoj zemlji ta se riječ koristi u svakodnevnom govoru i ne vrijeđa nikoga. Odradit ću suspenziju do kraja s gorkim okusom u ustima zbog nepravedne odluke nanesene meni, ali i klubu – zaključio je Suarez.

Izvor: nogometni-magazin.com

0 коментара:

Постави коментар