Mancini: "Rooney je kriv za crveni karton"

[postlink]http://topicsmagazine.blogspot.com/2012/01/mancini-je-kriv-za-crveni-karton.html[/postlink]
Menadžer Manchester Citya Roberto Mancini je nakon jučerašnje utakmice izrazio svoje nezadovoljstvo ponašanjem napadača Manchester Uniteda Waynea Rooneya, ustvrdivši kako je on natjerao suca Chrisa Foya da Vincentu Kompanyu pokaže izravan crveni karton. 

Kapetan Citya je morao u svlačionicu nakon samo dvanaest minuta igre zbog opasnog starta sa dvije noge na Portugalcu Naniju, a taj trenutak je značajno odredio daljnji tijek utakmice, koju je United na kraju dobio rezultatom 3:2.

Mancini je prošlog tjedna bio na meti kritika jer je za vrijeme prošlotjedne utakmice protiv Liverpoola mahao zamišljenim kartonom tražeći od suca da pokaže crveni karton Martinu Skrtelu nakon starta na Yayi Toureu.

"To nije bilo za crveni karton. Rooney mu je rekao kakvu odluku treba donijeti. On je bio blizu suca. Kada sam ja to napravio protiv Liverpoola, ljudi su mi rekli da to ne radim. Rekao sam da mi je žao i da sam pogriješio. Danas... Možda da pogledate ponovno." rekao je Mancini.

Izravni crveni karton inače nosi automatsku suspenziju od tri utakmice, ali budući da je Kompanyu ovo drugo isključenje ove sezone, dobit će jednu utakmicu više.

Ukoliko najavljena žalba Manchester Citya ne bude usvojena, Kompany će propustiti sljedeće četiri utakmice, uključujući i dvije utakmice polufinala Carling kupa protiv Liverpoola, od kojih se prva igra već u srijedu. Uz to, s tribina će gledati i premierligaške dvoboje protigv Wigana sljedećeg tjedna, te Tottenhama 22. siječnja.

Mancini je, ipak, uvjeren kako će City uspjeti u svom pokušaju da poništi karton i suspenziju.

"Žalit ćemo se i siguran sam da ćemo dobiti žalbu. Mislim da će Vincent igrati protiv Wigana."

Menadžer Uniteda Alex Ferguson očekivano je imao drugačije mišljenje, ustvrdivši kako je sudac Foy donio pravu odluku, podsjetivši kako se Kompany ranije uspijevao izvući nakon sličnih startova.

"To je bilo za crveni karton. Bio je to start sa dvije noge. Vidio sam ga kako to radi i ranije. Ranije mu je to prolazilo. Ali da je Nani zahvaćen takvim startom, bio bi u velikom problemu. Bio je to doista ružan start." izjavio je Ferguson.  

Izvor: euronogomet.com

1 коментара:

Anonymous је рекао...

e njima je sad svako kriv jer su izgubli

Постави коментар