Džons uživao u teškom debiju

[postlink]http://topicsmagazine.blogspot.com/2011/07/dzons-uzivao-u-teskom-debiju.html[/postlink]
Fil Dzons imao je tezak mec barem u smislu temperature, odigrao je prvi mec za Junajted nakon prelaska iz Blekburna


U jako toplim uslovima u Čikagu bio je fizički test za engleskog šampiona , koji su počeli mec sa Džonsom i Kris Smolingom u srcu odbrane. 19- godisnje novo pojačanje je na kraju zamenio Nemanja Vidić u75. minutu.
" Bilo je teško , veoma teško da igramo pod takvim vremeneom , ja sam se borio da dišem s vremena na vreme " Priznao je Džons za MUTV Davidu Stovelu nakon pobjede Junajteda nad Chicago Fire 3-1

" Bilo je teško , veoma teško, ali sam ipak uživao ,bilo je lijepo obuci dres po prvi put, i kao što sam i ranije rekao , osjećam se kao kod kuće sada. .

"Drago mi sto smo pobedili. To pokazuje u kakvom smo stanju gubili smo 0-1 u takvim trenucima utakmica je teška . . oni (Chicago Fire) su dobar tim.

Autor:manunitedserbiaandbalkan.blogspot.com

0 коментара:

Постави коментар