Berbatov:''Mogao bih da odem samo u Barselonu''

[postlink]http://topicsmagazine.blogspot.com/2011/07/berbatov-bih-da-odem-samo-u-barselonu.html[/postlink]
Bugarski internacionalac na meti kritika, ali želi da ostane na ''Old Trafordu''. Ne bi da menja svoj stil igre i želi da dokaže da vredi. Veoma mu znače golovi iz prošle sezone.


Dimitar Berbatov je često ovog leta pominjan kao jedan od prvih u redu za odlazak iz Mančester   Junajteda. Sada ulazi u poslednju godinu svog ugovora i zna da bi ove pripreme mogle da mu budu poslednje u ovom klubu.

Ipak, odlazak mu nije prioritet, smatra da može još dosta toga da pokaže u dresu ''đavola''.
''Mančester Junajted je na vrhu. Odavde mogu samo ka dnu. Možda bih u Barselonu. U ovom trenutku ne vidim nikakvu drugu opciju. Dolazim iz male zemlje i imam sreću da igram za Junajted. Zašto bih otišao odavde?'', pita se bugarski špic.

Kad se pomene njegovo ime, vide se mnoge kontradiktorne stvari. Bio je prvi strelac ekipe u Premijerligi prošle sezone, a ipak je bio na marginama tima.

Mnogi kritikuju njegov ''lenji'' stil igre.''Uvek tako igram. To me je i dovelo ovde. Ako verujete u svoju igru, karijera vam možda i uspe. Ponosan sam. Ne volim javno da pokazujem svoje emocije. Možda me zato ljudi pogrešno procene'', smatra Berba.

Finale Lige šampiona gledao je iz svlačionice.

''Ne želim da se vraćam u prošlost. Dobra stvar u fudbalu je što uvek postoji sledeća godina. Davaću nove golove. Bio sam presrećan kada smo uzeli rekordnu 19-tu titulu . Bio sam najbolji strelac. Za mene lično, to je bilo sjajno'', kaže on.On je prvi fudbaler van Engleske koji je na jednom meču dao pet golova i jedini za 64 godine, koji je dao het-trik Liverpulu.
''Nisam znao da će ta moja tri gola Liverpulu toliko značiti ljudima. Uvek će mi to ostati u sećanju, naravno posle onih pet Blekburnu. Ono što me čini zaista ponosnim je da sa ja uz toliko igrača iz inostranstva, jedini dao pet golova'', kaže Berbatov.

Izvor:Sportske.net

0 коментара:

Постави коментар