Kako izgleda utakmica Mančester Junajteda?

[postlink]http://topicsmagazine.blogspot.com/2011/07/kako-izgleda-utakmica-mancester.html[/postlink]

Sigurno da je san svakog fana, simpatizera ili navijača da odgleda svoj omiljeni tim uživo sa stadiona. Teško je na ovim prostorima odputovati u Englesku i gledati svoj voljeni klub, u ovom slučaju Mančester Junajted, ali ako "Crveni đavoli" negde gostuju, to može biti idealna prilika. 

Iako naš fan klub priželjkuje gostovanje Junajteda u Srbiji, ili u nekoj od bližih država poput Italije, Rumunije ili Hrvatske, jedan član fan kluba je ugrabio prilku da odlgeda Mančester Junajted, ni manje ni više, nego u Americi, tačnije u Čikagu. Kako izgleda jedna utakmica Junajteda, možete pročitati u tekstu koji sledi, a napisao ga je naš dugogodišnji član pod nadimkom Weber, kojem ovom prilikom zahvaljujemo na odvojenom vremenu.
E pa ovako, skupih utiske i nadjoh vremena da vam opisem kako je bilo na utakmici, jednom recju fantasticno. Krenuo sam ranije, da stignem ispred stadiona nesto ranije da bih usao na vreme i lepo se smestio, dok sam putovao Čikaškim metroom sve vise i vise Mančesterovih navijaca je ulazilo u voz i to mi se zaista svidelo, kad sam izasao iz voza bilo nas je zaista dosta, i svi smo zajedno krenuli peske do stadiona, bilo je navijaca i Chicago Fire-a, ali nesto manje, kada smo stigli ispred stadiona bilo je zaista mnogo ljudi, posle manjeg razgledanja i pokusavanja da nadjem neki dobar dres , iz nove garniture za utakmice na strani sam se smestio, sekcija 332, red 10, sediste 19. Navijaci su polako pristizali, na juznoj strani su bili navijaci Chicago Fire-a, koji su zaista izgledali dobro imali su vodju koji ih je vodio kroz ceo mec, sa pesmama i navijanjem,bilo ih je oko 1000. Sa druge strane na severu bili su navijaci Mancester Junajteda mislim da ih je bilo dosta vise od domacina, ali nisu bili tako bucni i dobro organizovani pa ih nisam mnogo ni cuo, mada moguce zato sto nisam bio toliko blizu njima,stadion je poceo da se puni, kad sam seo, vec sam video Bena Amosa kako se zagreva, posle 5-10 minuta Izasli su De Gea i Anders Lindergard koji su u pravom stilu pozdravili navijace Junajteda, aplauzom i klanjanjem ka delu tribine, gde ih je bilo vise....A onda nekih 45 minuta, pred pocetak meca, videlo se da se nesto sprema, nesto zaista dobro... Trenutak kada izlazi ostatak tima sa Nemanjom Vidicem na celu, utrnuo sam ceo i zamalo zaplakao, ne mogu da vam opsiem taj osecaj morate da ga osetite, ali u tom trenutku vreme je stalo.
Otisli su na polovinu igralista dalje od mog dela tribina, ali sam i dalje gledao u njih, Nemanja Vidic, Rajan Gigs, Rio Ferdinand, Ji Sung Park, Vejn Runi, braca Da Silva, Majkl Kerik, Nani, Dimitar Berbatov... svi su bili na jednom mestu poceli su da se zagrevaju, klasicno lagano rastrcavanje istezanje itd...Poceo je i rad sa loptom i isprobavanje udaraca, slobodnjaci, dodavanja... Zatim posle 30-minutnog zagrevanja su se vratili u svlacionicu...Posle Američke Himne, na koju sam ustao misleci da je davanje nekom minut cutanja, sam se zeznuo i ostao da stojim i odslusao njihovu himnu, pevali su, vecina stadiona, velike patriote inace tako i treba da se radi...
Izasao je kombinovani sastav na moje razocaranje (vidi sliku) : De Gea, Fabio, Smalling, Jones, Evra, Obertan, Cleverley, Carrick, Welbeck, Berbatov, Diouf; ovako je izgledala postava na pocetku.Shvativsi da je ovo prijateljski mec i da ce biti vise izmena, oraspolozio sam se. Utakmica je pocela, i ne bas dobro po nas, prvo poluvreme poprilicno ocajno, primili smo gol na samu gresku Phil-a Jones-a, nije se dobro postavio i nije dobro skocio nadvisio ga je igrac Chicago fire-a, De Gea nije mogao nista, i primili smo go. De gea je imao dve jako dobre intervencije i mislim da je on nas buduci broj 1 na golu.
Sto se tice generalno igre nije imao kod da povuce, jedino je mali Fabio radio nesto i dosta se trudio, Berba je promasio dve dobre sanse, Wellbeck je nasa buducnost i taj decko je zaista dobar igrac mislim da ce se uskoro probiti u prvu postavu. Diouf mi izgleda mnogo blentavo i mislim da jos mnogo pasulja treba da pojede da bi dostigao jedan nivo Mancester Junajteda. Kerik je pokusao da uradi nesto ali bez prevelikog uspeha, takodje Evra je nestao u akciji, jer nije imao dovoljnu dobru podrsku, Obertan tu i tamo je probijao po strani nije bio los, Cleverly jos vise pasulja treba da pojede od Dioufa da bi igrao za ManUtd. Prvo poluvreme smo bili nadigrani i cudo je sto nismo gubili i 2-0 na kraju prvog poluvremena.
Pocetak drugog poluvremena, Usli su: Anderson, Gigs, Runi, Nani, J.S. Park. Sve je pocelo mnogo mnogo bolje da izgleda i posle nepunih 10 minuta smo izjednacili, odlicna lopta Ferdinanda dobar prijem Runija, odlican lob i 1:1, ubrzo nakon toga ulazak Rafela, Evansa, Makede i Vidica. Mancester je poceo da liči na Mančester. Odlican prodor po desnoj strani i pametan izbor mladog Rafaela, donela nam je prednost. Sve je pocelo da izgleda jako dobro u nasu korist, kontrolisali smo igru, i cesto smo napadali. Zatim posle toga jedan netipican gest Rajana Gigsa, posle prekrsaja je ispucao loptu u tribine i dobio zuti karton. 81' minuta, fantastican prodor Nanija kroz sredinu uz malo srece odlican lob i 3:1 za Mancester junajted, klasicno proslavljanje Nanija uz njegove vratolomije. Ubrzo sam se okrenuo ka semaforu i video 90' minuta na semaforu, imao sam utisak da je proslo za 1 minut, a ne za 90 minuta...Ostao sam posle meca jos malo da gledam, igrači su razmenili dresove, Runi je proglasen za igraca utakmice, ostali su otisli u svlacionicu, a na terenu su ostali Vidic i Ferdinand koji su radili neke sitne sprinteve sa kondicionim trenerom kao i Majkl Oven i Esli Jang koji su istrcavali iz par puta distance preko celog terena...posmatrao sam 10-ak minuta i otisao...pri povratku je bila guzva ogromna ali sam se ubrzo izvukao i vratio kuci...Zakljucak iz prve posete utakmice Mancester Junajteda, ko moze i ko zaista voli ovaj klub neka ide i neka gleda, ja sam dao oko 75 dolara za kartu sto je oko 50 eura za nase uslove i nije bas mala para, ali verujte mi nisam zazalio ni jedan jedini cent koji sam dao, i isao bih ponovo i ponovo gledao ove fantasticne sportiste koji nas cine toliko srecnim i ispunjenim njihovom igrom. Evo jos malo slika sa same utakmice.
Na forumu možete naći i slike sa tribina, kao i još dodatnih informacija koje se ne nalaze u ovom tekstu.
www.manutd.rs

0 коментара:

Постави коментар