Ćićarito:''Hvala svima, vratiću vam golovima!''

[postlink]http://topicsmagazine.blogspot.com/2011/07/cicarito-svima-vraticu-vam-golovima.html[/postlink]
Meksikanac želi da se oduži za poverenje i toplu dobrodošlicu koju je imao kada je stigao u Junajted. Prijaju mu pohvale, želi da ih opravda. Pomalo je nostalgičan...



Havijer Ernandez želi da se svojim golovima oduži svima koji mu veruju, posebno Ser Aleksu Fergusonu koji mu je dao šansu.

Ferguson je pohvalio svog napadača i rekao da od njega tek očekuje golove.

Ćićarito mu vraća.
''Sjajno sam tretiran u Mančester Junajtedu i prosto to moram da vratim. Imao sam veoma dobru prvu sezonu i nadam se da ću da dam još više od sebe. Mislim da su ovde lepa vremena i veoma sam uzbuđen zbog prilika koje ću imati u narednoj sezoni'', rekao je on i dodao.

''Uvek je teško doći u drugu zemlju, ali mi pomaže što živim zajedno sa ocem i sestrom. Nedostaje mi porodica u Meksiku i način na koji smo uveče sedeli i razgovarali. Dobro govorim engleski jezik, ali sam sada sve bolji i bolji, brzo sam upoznao kolege iz svlačionice'',
rekao je Ćićarito.


Izvor:Sportske.net

0 коментара:

Постави коментар