David de Gea i Fil Džons debitovali u pobedi Mančester Junajted protiv Čikaga

[postlink]http://topicsmagazine.blogspot.com/2011/07/david-de-gea-i-fil-dzons-debitovali-u.html[/postlink]

Ser Aleks Ferguson je bio oduševljen igrom Fila Džonsa i Davida De Gea , u pobedi Mančester Junajted protiv Chicago Fire 3-1 u subotu vece.


Golman De Gea branio je punih 90 minuta, dok je bivši Blekburnov stoper Džons igrao 75 minuta u Čikagu.

Cori Gibbs je doveo domacina u vođstvo u 13minutu, ali Crveni Đavoli su uzvratili snažno posle pauze, strijelci golova za Junajted bili su Vejn Runi , Rafaela i Nani.

Ferguson je rekao MUTV je da je impresioniran na način Davida i Džons kako su odigrali utakmicu
"Mislim da su dobro odigrali , ja sam veoma zadovoljan "rekao je menadžer .

" Očigledno prvi gol koji smo primili, stvorio je malo pritiska na nas, ali mislim da su se moji igraci dobro snašli. David je imao nekoliko dobrih odbrana posle toga i Džons se uklopio dobro. Ja sam zadovoljan. "

Autor:manunitedserbiaandbalkan.blogspot.com

0 коментара:

Постави коментар