Snajder: Odlazak? Sve je moguće

[postlink]http://topicsmagazine.blogspot.com/2011/07/snajder-odlazak-sve-je-moguce.html[/postlink]
Holandski as odbija da kaže da nece preći u Premijer ligu...

Mančester Junajted je neprekidno povezivan sa Veslijem Snajederom, kojeg mediji vide kao naslednika Skolsa.

Snajder je nakon poraza od Mancester Sitija 3-0 rekao da je zadovoljan u Italiji , ali je odbio da kaze da nece preći u Premijer ligu.

" Šta će se desiti Videćemo . Uvek postoji šansa da će se nešto desiti, ali videćemo ", rekao je on.

"Ja sam igrao u mnogim takmičenjima, počeo sam u Holandiji , a zatim igrao u Španiji i sada u Italijanskoj ligi . , I još sam ovde.

"Mi ćemo videti šta se dešava , ali sam srećan ovde."

Snajder insistira da mu špekulacije ne zadaju toliku zabrinost jer je navakio na to.

" Uvijek postoje špekulacije ", dodao je on. " Ranije sam rekao , ja sam igrao skoro 10 godina na najvišem nivou i svake godine ima špekulacija .

"Kao što možete videti, još sam tu,i srećan sam. .Uvijek sam srećan,takav sam po prirodi . Ja sam srećan da treniram svaki dan sa mojim kolegama i da igram svoju igru za fanove " .

Snajder priznaje da je bio impresioniran od strane Mančester Sitija koji je zabeležio pobedu zahvaljujući golovima Mario Baloteli , Edin Džeko i Adam Džonson .

On je rekao : "Oni su veliki tim , oni imaju velike individualne igrače pa čak i kao tim su jako dobri.Oni igraju veoma kompaktan veoma jak fudbal.Oni su prilično dobar tim. . ."

Zabranjeno Kopiranje

0 коментара:

Постави коментар