Evra Nasriju:''Ako hoćeš trofeje, dođi kod nas!''

[postlink]http://topicsmagazine.blogspot.com/2011/07/evra-nasriju-hoces-trofeje-doi-kod-nas.html[/postlink]Francuski defanzivac iz redova Junajteda, ponovo poziva svog zemljaka sa ''Emirejtsa'' da mu se pridruži, jer imaju zajednički cilj. Za pet godina osvojio 12 trofeja. Poručuje ''Malom Princu'' da izabere slavu pre novca. 




Patris Evra ponovo je pozvao Samira Nasrija da pređe u Mančester Junajted, pošto mu taj klub   može ponuditi odličja.
Nasri je usko povezan sa odlaskom iz Arsenala, pošto je odbio da potpiše novi ugovor. Sada je pomalo nejasan njegov status, traži ga i Mančester Siti, ali on još uvek trenira sa ''tobdžijama''.

''Puno sam razgovarao sa njim tokom odmora i rekao sam mu koliko je sjajno da igraš za Mančester Junajted i koliko bi mu bilo važno da postane jedan od najboljih igrača na svetu. Šalio sam se kad sam rekao da je Nasri princ, ali ako želi da bude kralj, onda mora da dođe na Old Traford'', rekao je Evra.

Evra velikaPrebrojava svoje fudbalsko znamenje.

''Za pet godina, osvojio sam 12 trofeja i ne znam da li bi u nekom drugom klubu uzeo više. Nasrija žele mnogi klubovi, ne znamo kako protiču pregovori oko njega. Samo sam mu rekao koliko je dobro da dođe kod nas. Imao bi toplu dobrodošlicu i ja bih mogao puno da mu pomognem, pošto sam Francuz'', kaže levi bek.

Odlazak Nasrija u Siti bio bi motivisan novcem?

''Ako ode tamo, to njegov izbor. Ali znam kao igrač, da bih ukoliko imam ponude Sitija i Junajteda na stolu, izabrao Junajted. Više preferiram slavu. Privilegija je da te želi klub kao što je Junajted'', zaključuje francuski fudbaler.

Izvor: Sportske.net

0 коментара:

Постави коментар