Vejn Runi : Nikad nisam mislio o odlasku iz Engleske

[postlink]http://topicsmagazine.blogspot.com/2011/07/vejn-runi-nikad-nisam-mislio-o-odlasku.html[/postlink]
Napadač Mančester junajteda , takođe, smatra da "pet ili šest " timova će se boriti za naslov prvaka Engleske Premijer Lige.


Napadač Mančester Junajteda Vejn Runi tvrdi da nikada nije smatrao da ode iz Premijer Lige u inostranstvo.
25 -godišnji Runi potpisao je petogodišnji ugovor sa Junajtedom proslog Oktobra.

Međutim,bivši napadac Evertona , kaže njegova porodica je srećna u Mančesteru - i da uživa u svaku priliku kad dobije da igra ispred navijaca sa Old Traforda .

"Nikada nisam mislio o odlasku ", rekao je Runi italijanski list Gazzetta dello Sport . " Moja porodica i ja smo srećni u Mančesteru i Engleskoj.

"Nemam razloga da odem. Čak i kada sam igrao za Everton , ja sam jedva cekao gostovanje [ na Old Trafordu ]. "

Runi takođe veruje da će "pet ili šest " klubova se boriti za titulu Premijer lige sledeće sezone.

" Postoji najmanje pet ili šest timova koji će se takmičiti za titulu ove godine , uključujući i Mančester Siti ", nastavio je on .

"Ali u Premijer ligi, teze nego u bilo kojoj ligi, jer je tesko igrati i protiv timova koji su na dnu tabele "
Runi je takođe govorio o svojoj ljubavi za italijanski fudbal kao mladić . " Odrastao sam gledajući na televiziji Italijansku ligu", rekao je on.

"Italijansku ligu su tada svi znali , verovatno najbolja u Evropi. Očigledno sada to nije isto, ali ako se osvrnemo na ekipe kao što je Milan i dalje su dobri. Ja i dalje uživam gledajući ga .

"Mi smo odigrali protiv Milana nekoliko puta i uvijek se setim kada su nas dobili u polufinale Lige šampiona "

Autor:manunitedserbiaandbalkan.blogspot.com

0 коментара:

Постави коментар