Niste još ništa vidjeli od Unitedovog dinamičnog dua

[postlink]http://topicsmagazine.blogspot.com/2011/07/niste-jos-nista-vidjeli-od-unitedovog.html[/postlink]
Wayne Rooney inzistira da unatoč tome što su on i Chicaritom prošle sezone zajedno zabili 36 golova, da ima još puno toga za vidjeti od njih dvojice.

U njegovoj prvoj sezoni u Engleskom nogometu Chicharito je zabio 20 golova, također uspio je izgurati sjajnog Bugarina Dimitra Berbatova iz udarnih 11.

Kada se Hernandez "stabilizirao" na vrhu terena, Rooney se vratio u formu zabio je 16 golova od toga 14 u drugom dijelu sezone.

"Prije dolasaka u United gledao sam ga samo na videu, a onda sam pogledao Svjetsko prvenstvo kada sam vidio kako igra znao sam da će biti savršen za United"

"Mislim da nitko od nas nije očekivao od njega da napravi ono što je učinio ove sezone. Da dođe i "zacementira" svoje mjesto u prvih jedanaest tako mlad je nevjerojatno postignuće, i mislim da mi je pomogao napredovati. Puno sam napredovao u igri bez lopte kada je on tu da zabrine braniče".

"Uvijek sam htio poraditi na igri bez lopte i sada gledam nogomet na način kakav nisam nikad do sada.Pristajemo jedan drugome, to biti partnerstvo bi moglo trajat godinama".

Rooney je uzbuđen zbog odličnih Unitedovih mladih igrača: "Juniori treniraju sa prvom momčadi Uniteda, vidim njihov napredak cijeli dan, posebno me impresionirao Paul Pogba".

"Dobio je nekoliko kilograma postao je čvršći na lopti, imao je fantastičnu sezonu. Tu su još Ravel Morrison i Ryan Tunnicliffe...svi oni imaju jako svijetlu budućnost, i nadam se da ćete ih vidjeti kako stasaju ako ne ove onda slijedeće sezone".

ZABRANJENO KOPIRANJE.

0 коментара:

Постави коментар