Ferdinand:''Konkurencijo, čuvaj me se!''

[postlink]http://topicsmagazine.blogspot.com/2011/07/ferdinand-cuvaj-me-se.html[/postlink]

Bivsi kapiten upozorava mlade fudbalere koji igraju na njegovoj poziciji, da im neće biti nimalo lako na ''Old Trafordu'', pošto je i on sam spreman za velika dela.
Rio Ferdinand je zadovoljan trudom i rado m nekih mlađih fudbalera Mančester Junajteda i govorio je optimistično o njima, ali im je poručio da im neće baš ''cvetati ruže''.


Pomenuo je Džonija Evansa, Krisa Smolinga i ''novog dečka'' Fila Džonsa.


''Sećam se kako je bilo kad sam ja bio mlad u Vest Hemu. Tu su bili Slaven Bilić, Mark Riper, Alvin Martin i Stiv Pots. Bio sam samo klinac, sedeo sam na lupi i samo sam razmišljao kako ću da igram. Siguran sam da je ovim momcima isto. Svi su talentovani i uspeće. Ipak, ja sam im konkurencija i ne dam svoju poziciju. Moj zadatak je da se dokažem i gladniji sam za pobedama od njih'', rekao je Ferdinand.


Svi traže svoje mesto ''pod Suncem'', ali Rio svoje ne da.


''Ne mogu da budu iznad mene. Ako mogu, biće izbačeni. Želja ti je samo da igraš. To razumem i poštujem. Spreman sam fizički, al ima još tri nedelje do početka. Prošle sezone sam imao problem sa leđima'', kaže on.


Naredne sezona biće njegova 10-ta u junajtedu.


''Klub je bio uspešan svih ovih godina. U poslednjih par, osvojili smo dobre trofeje. Lepo je to videti. Nije lako biti igrač Mančester Junajteda, moraš da se nosiš sa tim'', zaključuju iskusni štoper.

0 коментара:

Постави коментар