Andersov Američki san

[postlink]http://topicsmagazine.blogspot.com/2011/06/andersov-americki-san.html[/postlink]

Golman Mančester Junajteda Anders Lindegard, kaže da jedva čeka da se ponovo "udruži" sa svojim saigračima i krene na turneju po Sjedinjenim Američkim Državama.
"Crveni đavoli" će iz Mančestera na turneju krenuti 11. jula i tamo će biti tri nedelje, gde će igrati utakmice u gradovima poput Bostona, Sijetla, Čikaga, Nju Džerzija i Vašingtona, a Lindegard priznaje da ne može da dočeka početak turneje:
"Jedva čekam. Nju Jork je najlepši grad koji sam posetio i jedva čekam da se vratim u Ameriku. Tamo sam proveo nedelju dana i shvatio sam da bi tamo mogao da provedem ostatak života. Imaju oko 20,000 restorana, činjenica koja mi je pomutila pamet." kaže Danac kroz smeh.
Naravno, igrači ne idu na drugi kontinent u obilazak, već da se što bolje pripreme za predstojeću sezonu. Golman Danske reprezentacije je svakako svestan te činjenice, Anders shvata važnost priprema i treninga i zato želi što bolje da se pokaže:
"Utakmice u SAD-u će posebno biti važne za golmane da se dokažu, sada kada je Edvin otišao, ostatak će se boriti za mesto na golu. Znam da će biti mnogo da se radi i trenira. Bio sam dva puta na Floridi u jednom od trening kampova, ali nikada nisam igrao utakmicu u Americi na nekom od velikih, unapred rasprodatih stadiona...biće to veliko iskustvo za mene. Znam da će biti mnogo promocija kada stignemo tamo, želim da se upoznam sa tamošnjim fanovima. To je normalno jer smo najveći klub na svetu, a Amerika je veliko tržište." kaže Lindegard.
Danac kaže da je do sada život u Mančesteru odličan, malo drugačiji od onoga na šta je navikao u Norveškoj, gde je branio za Alesund:
"Kada dođete iz malog grada u Norveškoj, ne možete se pripremiti za odlazak u grad poput Mančestera. Ali, princip rada je svuda isti - ljudi pričaju o istim stvarima, osoblje postupa sa igračima na način kao što je i slučaj u Norveškoj. Jedina razlika je što je Mančester milion puta veći klub od onih u kojima sam ja ranije boravio. Zaista uživam u Mančesteru, iz dana u dan mi je sve lepše i bolje. Veoma sam srećan i to je sve što mi treba u životu." završio je Lindegard.

0 коментара:

Постави коментар