Ser Aleks: "Biznis je biznis"

[postlink]http://topicsmagazine.blogspot.com/2011/06/ser-aleks-je-biznis.html[/postlink]


Menadžer Mančester Junajteda, Aleks Ferguson, izjavio da u njegovom poslu nema emocija. Uvek igraju samo najbolji...
Fudbal je biznis koji zavisi od rezultata i uspeha kluba. Ferguson je u prošlosti za vreme boravka na Old Trafordu morao da donese mnogo teških odluka. Fergi tvrdi da je uvek sve činio za dobrobit kluba.
"U ovom poslu nema emocija. Voleo sam igrače koje sam predvodio. Imao sam neverovatnu sreću da ti fudbaleri igraju u mom klubu. Još uvek su u Mančesteru neki igrači koji su uz mene već dugi niz godina", smatra Ferguson.

"Igrači kao što su Geri i Fil Nevil, Pol Skols, Rajan Gigs i Niki Bat su ikone kluba sa Old Traforda. Imaju veliku zaslugu za to šta je Mančester danas", dodao je.
Mančester Junajted je prestigao Liverpul po broju titula (19), a Fergi je ponovo napravio odličan izbor igrača. Izgleda da mu to polazi za rukom jer donosi prave odluke u pravo vreme.
"Kada vidim da nešto ne ide, moram da presečem i da reagujem. Kada su u pitanju Fil Nevil i Niki Bat, morao sam da ih otpustim. Bio sam došao u situaciju gde mi je bilo teško da im kažem kako ne pružaju dobre partije. Uprkos svemu, oni su bili dobri igrači i ostavili su svoj pečat u Junajtedu", naglasila je legenda Đavola.
"Ja sam menadžer Mančestera i moj zadatak je da donosim uspeh klubu. Kada je moralo da se preseče, ja sam to i činio. Uvek mi je bilo teško kada sam donosio takve odluke", zaključio je Ser Aleks.

0 коментара:

Постави коментар