Ser Aleks pokušava da ugrabi Charlie Adama!

[postlink]http://topicsmagazine.blogspot.com/2011/06/ser-aleks-pokusava-da-ugrabi-charlie.html[/postlink]
Ser Aleks planira da na senzacionalan način otme Adama Liverpoolu za 12 miliona funti.

Blackpool je priznao da je Kenny Dalglish otpočeo pregovore u vezi transfera Čarlija Adama u Liverpool.

Ponuda od 7 miliona funti koju je poslao Seasides je odbijena u Januaru, ali klub sa Anfiela se vratio škotskom internacionalcu.

Sada je Aleks Ferguson spreman da ide "jedan na jedan" sa starim neprijateljem, Kennyom Dalglishem u pokušaju da preotme Adama.

Adam je postigao gol protiv Uniteda na Old Traffordu ove sezone i Ferguson je impresioniran partijama koje pruža ovaj igrač.

Seasides se ne žuri da dovede Adama i predsednik Karl Oyston neće dozvoliti da njegov igrač ode tako lako.

Ali Ferguson je ubeđen da može da nadjača Liverpool, jer on može Čarliju, 25, da ponudi veću platu.

Fergi je već pobedio Dalglisha po pitanju Phila Jonesa.

On se okreće Adamu jer se plaši da može da izgubi bitku za Wesleya Sneijdera od Chelsea.

Ferguson je stavio Sneijdera kao izbor br.1 da zameni penzionisanog Pola Scholesa i on je takodje zadovoljan kakav je igrač Sneijder.

Plavci mogu da se takmiče sa Unitedovih 30 milona funti, a oni su takodje spremni da ispune želju Sneijderu da prima 200.000 funti nedeljno.

U medjuvremenu David De Gea, "Špansko čudo" otkrio je svoju radost što ga povezuju sa Man Utd.

Za asa Atletiko Madrida, 20, je spremno 18 milona sa se preseli na Old Trafford kako bi zamenio Edwina Van Der Sara.

Igrač Španije U21 je rekao da će pokušati da bude kao legendarni holandjanin, tj. da igra do svoje četrdesete.

"Osećam se neverovatno motivisan činjenicom da je Manchester United zainteresovan za mene" rekao je De Gea.

"Sviđa mi se to da oni u meni vide golamana koji će zameniti takvog golmana kao što je Van Der Sar.

"Ja ću i dalje morati da radim i da se trudim kao na početku moje karijere. Ja imam još mnogo toga da uradim da bih dostigao njegov nivo.

"Nadam se da ću i dalje igrati kao on u svojim najboljim godinama.

"Teško je gledati tako daleko napred, to je nešto što želim učiniti.

"Trebaće mi sreća i snaga, a ja ću paziti na moje telo i fudbal koji igram.

"Činjenica da sam mogao postati jedan od najskupljih na svetu me mnogo ne zanima. Vrednost koja je zaista bitna je ono što radiš na samom terenu."

Autor: nb97 (http://manchesterunitedserbia.blogspot.com/)

0 коментара:

Постави коментар