Šta će se desiti sa krilima Junajteda?

[postlink]http://topicsmagazine.blogspot.com/2011/06/sta-ce-se-desiti-sa-krilima-junajteda.html[/postlink]

Dolazak Ešli Janga u Mančester Junajted je pokrenuo lavinu tabloidskih priča, kada su u pitanju igrači poput Luiša Nanija, Antonija Valensije i Đi Sung Parka.
Nani i Valensija su nedavno povezivani sa odlaskom u Real Madrid, ali su obojica te priče samouvereno demantovali, rekavši da će i sledeće sezone igrati u dresu Junajteda:
"Čitao sam priče o mom odlasku, ali ne znam ništa o tome. Trenutno sam fokusiran na Kopa Amerika i želim što bolje da odigram za svoju zemlju. Oporavio sam se od povrede, pokazao sam da i dalje mogu dobro da odigram i siguran sam da će Old Traford biti moj dom i sledeće sezone." rekao je Valensija.

Luiš Nani je takođe bio povezivan sa odlascima u timove poput Intera, Juventusa i Real Madrida:
"Odlično mi je u Mančesteru, ali je lepo čuti da su klubovi takvih veličina zainteresovani za mene. Da li bi voleo da radim sa Žozeom Murinjom? Da, ali u ovom momentu želim da ostanem u Junajtedu i borim se za svoje mesto." rekao je Nani.

Treći u nizu, ali ne i najmanje važan krilni igrač Mančester Junajteda je takođe izrazio uverenje da će ostati u Engleskoj i sledeće godine:
"Bila bi mi čast da nastavim sa igrama u dresu Junajteda. Nemam ništa da kažem o glasinama koje kruže, moja želja je da ostanem. Kao Azijskom igraču, velika mi je čast da igram za najveći klub na svetu. Moji saigrači i ja želimo da osvojimo i dvadesetu titulu i to mi je jedina želja." izjavio je Đi Sung Park.

0 коментара:

Постави коментар