De Gea:"Veoma sam srećan"

[postlink]http://topicsmagazine.blogspot.com/2011/06/de-gea-sam-srecan.html[/postlink]

Nakon što je Mančester Junajted u sredu i zvanično objavio transfer Davida De Hee na Old Traford, španski golman je imao mnogo toga da kaže za zvanični sajt kluba, ali i za pojedinjene medije.
Dvadesetogodišnji golman je prošao medicinske preglede ove nedelje i potpisao je petogodišnji ugovor sa klubom:
"Osećam se veoma ponosno, jedva čekam da počne sezona. Kada vas traži klub veličine Mančester Junajteda, ne možete da ne budete srećni zbog toga. Njihov interes me je podstakao da nastavim još jače da treninram, kako bih se dokazao. Velika je čast biti ovde i želim da pružim svoj maksimum ovde na Old Trafordu." rekao je De Hea koji je potom izrazio želju da dostigne visine svog prethodnika, Edvina van der Sara:
"Po mom mišljenju, Edvin je bio najbolji golman planete u prethodnih nekoliko godina. Nadam se da ću biti kao on, da ću ovde provesti dug niz godina i da ću biti približno dobar kao on, ako ne i bolji. Još uvek sam mlad, ali imam dve pune sezone u Primeri iza sebe i smatram da je to za moj uzrast veliko iskustvo. Poznato je da je Premier liga fizički zahtevnija od Primere, ovde se golmani suočavaju sa mnogo visokih lopti, lopta je često u vazduhu i nadam se da ću se brzo navići na takav stil." završio je David De Hea, najnovija akvizicija Mančester Junajteda, kojem su Rio Ferdinand i Majkl Oven preko svojih Twitter naloga poželeli dobrodošlicu:
"David De Hea, dobrodošao. Još jedan kvalitetan mladi igrač je stigao, Mančester lepo napreduje u ovom prelaznom roku." rekao je Ferdinand, a njegovu rečenicu je nadopunio i napadač Majkl Oven: "Siguran sam da će imati ogroman uspeh u klubu."
Autor: http://manunitedserbiaandbalkan.blogspot.com/

0 коментара:

Постави коментар