Bebe: "Dokazaću da vredim"

[postlink]http://topicsmagazine.blogspot.com/2011/06/bebe-da-vredim.html[/postlink]

Fudbaler Mančester Junajteda, Tiago Bebe je pre nekoliko dana otišao na pozajmicu u turski Bešiktaš, gde će, kako sam kaže, dokazati da vredi.
Dvadesetogodišnji Bebe, kojeg je Ferguson doveo iz Gimaraeša, je u svojoj debitantskoj sezoni upisao sedam nastupa za prvi tim i postigao je po jedan gol u kupu i Ligi Šampiona. Portugalac je veći deo sezone proveo u rezervama gde je upisao trinaest nastupa i postigao je šest golova. Na promociji u novom klubu, Bebe je izjavio:
"Veoma sam srećan što sam došao u najbolji tim u Turskoj. Želim da dokažem da Ferguson nije pogrešio što me je doveo na Old Traford. On mi je ukazao poverenje, ali smatram da nisam imao dovoljno vremena da pokažem šta znam, to je jedan od razloga zašto sam došao ovde."
Sa druge strane, Bešiktaš je u izdao zvanično saopštenje za novinare, povodom najnovijeg pojačanja:
"Bešiktaš je sklopio dogovor sa Mančester Junajtedom oko pozajmice Tijaga Manuela Dias Koreije, poznatijeg kao Bebe. Pozajmica se odnosi na celu sezonu, a Mančester Junajtedu je uplaćen 1 miliona kao deo dogovora."
Od Bebea se očekuje da na pozajmici u Turskoj pokaže da je spreman da se sledeće sezone bori za mesto u prvom timu Mančester Junajteda, a u tome će mu svakako pomoći njegovi sunarodnici  Simao Sabrosa, Rikardo Kvarežma, Hugo Almeida i Manuel Fernandeš koji su takođe članovi Turskog velikana.

http://manchesterunitedserbia.blogspot.com/

0 коментара:

Постави коментар