Lindegaard: "City pazi se!"

[postlink]http://topicsmagazine.blogspot.com/2011/12/lindegaard-pazi-se.html[/postlink]
Anders Lindegaard vjeruje kako je United u odličnoj formi, i da svojim igrama stavlja pritisak na ljute rivale Manchester City. Jučerašnja utakmica Dancu je bila 5 utakmica zaredom bez primljenog gola (clean sheet).

United je pobijedio u sedam utakmica i jednom odigrao neriješeno nakon poraza u derbiju od 6:1, Anders očekuje kako će šampioni postati još sanžniji u novoj godini.

"Mislim da je City već pod velikim prtiskom," rekao je Danski golman za MUTV. "Od poraza od Citya igramo dobro."

"Nismo prošli u daljnju fazu natjecanja Lige Prvaka za to možemo kriviti samo sebe, ali osim toga igramo jako dobro, pogotovo nedavno."

"Odigrali smo nekoliko odličnih utakmica, nismo zabili sve svoje prilike, ali smo igrali dobar nogomet."

"Koliko ja znam United ima tradiciju fantastičnih igara u zimskom dijelu prvenstva, tako da će proljeće biti vrlo gusto, tada će se odlučivati šampion."

Lindegaard je još jednom impresionirao kao zamjena Davida de Gee u zapadnom Londonu zadovoljan je što dobiva svoje prilike ove sezone.

"Svaka pozicija ima dva vrhunska igrača i menadžer se ne boji upotrijebiti cijelu momčad," rekao je. "Ja sam jedan od onih igrača koji voli taj sustav."

"Kao što sam i prije rekao, u 10 mečeva nitko se neće sjećati obrana, sjećati će se statistika."

"Odigrao sam 5 utakmica zaredom bez primljenog gola. To je jako lijep podatak i jako sam sretan sa time.

ZABRANJENO KOPIRANJE!

0 коментара:

Постави коментар