Hernandez potpisao novi ugovor

[postlink]http://topicsmagazine.blogspot.com/2011/10/hernandez-potpisao-novi-ugovor.html[/postlink]
Javier Hernandez je potpisao novi petogodišnji ugovor sa "Crvenim Vragovima". Chicarito, 23, došao je u United 2010 iz Chivas de Guadalajare, u prvoj utakmici zabio je Chelseau u Community Shieldu.

Do sada ubilježio je 55 nastupa i zabio 23 gola. Alex Ferguson je za manutd.com izjavio kako je presretan.

"Zadnji igrač koji je u tako kratko vrijeme ostavio odličan dojam bio je Ole Gunnar Solskjaer."

"Njegov talent je stvaranje prostora u šesnaestercu, također ima sjajnu završnicu, on jepravi golgeter.Izvan terena je drag dečko.Radi jako puno i popularan je među igračima."

Chica kaže da je jako sretan nakon produženja ugovora.

"Igranje za Manchestester United je bio moj san koji se ostvario, nikako nisam očekivao da će moja prva sezona proći tako dobro.Zbilja sam presretan što sam potpisao novi ugovor."

"Uzeti naslov i nastupiti u finalu Lige Prvaka je bilo fantastično. Radujem se što ću i dalje pomagati mojim suigračima dok nastojimo osvojiti još trofeja za ovaj fantastični klub", završio je Meksikanac.

ZABRANJENO KOPIRANJE!

0 коментара:

Постави коментар