Ekskluzivno: Chicharito odgovarao na pitanja navijača

[postlink]http://topicsmagazine.blogspot.com/2011/10/ekskluzivno-chicharito-odgovarao-na.html[/postlink]
Navijači su mogli postavljati pitanja napadaču Manchester Uniteda Javieru "Chicharitu" Hernandezu.

Meksikanac je strpljivo odgovarao na nekoliko zanimljivih pitanja.

Što je značila tvoj "C" proslava nakon gola Boltonu?
"To je bilo za moju sestru. Njezino ime je Anna Silvia, ali nadimak koju imam za nju počinje sa slovom "C". Zato sam napravio taj oblik. Želio sam posvetiti taj gol njoj zato što mi je ona veoma važna osoba u mome životu."

Tko ti je najbolji prijatelj u klubu i zašto?
"Antonio Valencia i u zadnje vrijeme David De Gea. Očito je, mi možemo razgovarati na Španjolskom i komunicirati jako dobro jedan sa drugim. Ali ja sam tip čovjeka koji pokušava imati dobar odnos sa svima, mislim da sam u prijateljskim odnosima sa svima. Zapravo, osjećam kako Wayne Rooney i ja gradimo jedan dobar odnos, izvan terena kao i na terenu.

Kakav su derbiji bili u Meksiku?
"Imali smo dva velika derbija u Guadalajari. Za Chiva, onaj protiv Cluba America je kao United vs Liverpool, rivalstvo ovisi o uspjehu i trofejima, ali utakmica protiv Club Atlasa su kao United vs City, lokalno rivalstvo. To su bile jako važne utakmice, i osjećao sam više strasti protiv Atlasa zato što je to bilo za lokalni ponos, igrao sam protiv tih timova od mojih mlađih dana. Derbiji su nevjerojatni u Meksiku ima toliko boje i buke, cijeli tjedan ljudi govore samo o tome."

ZABRANJENO KOPIRANJE!

0 коментара:

Постави коментар