Evans: "Kritike su mi pomogle"

[postlink]http://topicsmagazine.blogspot.com/2011/10/evans-su-mi-pomogle.html[/postlink]
Jonny Evans je rekao da je igrao loše prošle sezone, a kritike koje je primio su mu pomogle i sada ima solidne peformanse za ovaj klub.

Jonny Evans ima 7 nastupa za United ove sezone, ali ova brojka bi bila sigurno veća, da nije bilo malih ozljeda. Sada se nada da će se boriti za mjesto u prvoj momčadi u velikom derbiju sa Cityom.

''Ako pogledate u prošlost puno mladih igrača koji su došli u ovaj klub imali se dobre 1-2 sezone a onda je uslijedilo pad u formi. Možda sam imao blagi pad u svojoj igru.''

''Na sreću sam ga vidio rano i imao sam vremena za razmišljanje. Srećom imam puno ljudi oko sebe i imam njihovu podršku. Čuo sam i prihvatio kritike i mogu reći da su mi pomogle u poboljšanju igre.''

''Sada se osjećam sigrurnije. Samo pokušajte sve loše trenutke staviti iza sebe i igrati najbolje za klub." izjavio je Evans.

ZABRANJENO KOPIRANJE!

0 коментара:

Постави коментар