Young: "Prelijepo mi je u Manchesteru"

[postlink]http://topicsmagazine.blogspot.com/2011/10/young-mi-je-u-manchesteru.html[/postlink]
Brzonogi engleski nogometaš kaže da uživa na ''Old Traffordu''. Dobro igra, sve je bolji i želi nastaviti u istom ritmu.

Ashley Young začas je postao jedna od glavnih uzdanica Manchester Uniteda i Sir Alexa Ferguson, brzo se uklopio u stil igre, standardan je i u reprezentaciji.

''Moje partije su od početka ove sezone zaista vrlo dobre. Rečeno je dosta o tome šta sam napravio na drugom nivou, ali smatram da igram isto, samo što igram većem klubu i vidite više od mene zbog toga. Menadžer mi je rekao da me čeka težak izazov, ali ja volim izazove'', rekao je Young i dodao.

''Ako dođeš u najveći klub na svijetu, moraš iz tjedna u tjedan pružati dobre partije, a ja to upravo radim. Svaki dan želim učiti i pokušavam biti bolji. Lijepo je davati golove i igrati, ali sezona je dugačka, mogu ovako nastaviti'', zaključio je engleski reprezentativac.

Izvor:sportske.net

0 коментара:

Постави коментар