Jones: "Ovo je samo još jedna utakmica"

[postlink]http://topicsmagazine.blogspot.com/2011/10/jones-je-samo-jos-jedna-utakmica.html[/postlink]
Phil Jones bi volio nastupiti u nedjeljnom derbiju protiv Manchestrer Citya, ali kaže da je najvvažnija pobjeda "Vragova".

"Igrao sam u derbiju Balckburn-Burnley, to je bilo prilično napeto, ali mislim da će nedjeljni derbi nadmašiti to."

"Sve novine pišu samo o tome, to je prirodno za derbi.Jako puno znači za oba kluba, kao i za fanove nadamo se da ih možemo pobijediti i učiniti naše fanove sretnim.Ponašamo se kao da je ovo još jedna utakmica u nizu."

"Mislim da će sve pozicije na terenu biti ključne u nedjelju, moramo se koncentrirati i usredotočiti.Bio bih presretan kada bi ušao u igru, igrati ću ono što menadžer želi".

"Presretan sam sadašnjom minutažom i igrom, uvijek sam vjerovao u sebe.Da nisam ne bih sada bio ovdje, nisam iznenađen svojom igrom, ali sam se iznenadio koliko sam puno utakmica odigrao do sada".

"Igrao ili ne, sutra je najvažnija pobjeda.City je potrošio puno novaca i kupio neke kvalitetne igrače, ako se koncentriramo i ako budemo igrali svoju igru mislim da neće biti problema osvojiti 3 boda."

ZABRANJENO KOPIRANJE!

0 коментара:

Постави коментар