Ferguson: ''Ugasio sam fen''

[postlink]http://topicsmagazine.blogspot.com/2011/09/ferguson-sam-fen.html[/postlink]
Približava se četvrtina veka kako je Škot na klupi ''Đavola''. On i dalje sa istim žarom vodi ekipu, kaže da se vremenom dosta promenio i da je mirniji. Ne voli da mu se suprostavljaju.

Sir Alex Ferguson juri četvrto finale Lige šampiona sa Manchester Unitedom u poslednjih pet godina.

Njega ''bije glas'' da je izuzetno strog menadžer.

''To sam ja, volim da vidim sebe u svom mojim igračima i to je opsesija. I dalje radim sa istim žarom, ne volim da gubim. Kada sam počinjao sa 32 godine, bio sam siguran da neću da propadnem u ovom poslu. Sada sam se malo utišao'',kaže Fergi i dodaje.

''Kad sam vodio Aberdin i kad smo igrali na strani bilo mi je teško. Tada sam sa svojim pomoćnikom našao ugao u pabu i pričali smo o utakmicama, jer nismo želeli da neko dođe i izrazi svoje mišljenje. Sad posle meča idem pravo kući. Sa trenerima na piću posle meča nikad ne pričam o utakmici, jer je ona prošla. To morate da prihvatite'', otkriva škotski trenerski mag.

Novinari su ga pitali o čuvenom ''fen tretmanu''. David Beckham je ranije govorio da se plašio svog menadžera. Ferguson kaže da nije tako strog, samo ne voli da gubi.

''Nadam se da nije tako. Nije mi lako da burno reagujem posle poraza. Ima dosta mitova o tome. Na treningu nema ničeg drugog sem pohvala prema igračima. Nema ničeg sem pozitive. Mislim da ne treba da se menjam. Treba se držati svoje prirode, ali posle svega, nikad se ne vraćam nazad. Sutra je novi dan za mene. Fen za kosu je deo mita, to je aposlutno izvikano. Ja sam osoba koja se suprostavlja i ne volim kad se ljudi svađaju samnom. Odatle je došao fen'', govorio je menadžer Uniteda pred večerašnju utakmicu sa Baselom.

Izvor: sportske.net

0 коментара:

Постави коментар