Fryers uvijek spreman zaigrati za prvu momčad

[postlink]http://topicsmagazine.blogspot.com/2011/09/fryers-uvijek-spreman-zaigrati-za-prvu.html[/postlink]
19-godišnji Fryers odigrao je fenomenalno utakmicu protiv Leedsa, ne dopuštajući protivnicima da se približe golu, ali je napustio teren u 80. minuti zbog grča u nozi.

"Dobro je igrati za prvu momčad, dobio sam iskustva i bilo je vrlo dobro igrati protiv Leedsa. Ja sam presretan što sam dobio 80 minuta na terenu ", rekao je Fryers za MUTV.

"Morao sam izaći zbog grča u nozi, ali sada nastavljam trenirati s rezervama, i uvijek sam spreman zaigrati za prvu momčad."

Osim Fryersa, debi za Manchester United imali su i Larnel Cole i Paul Pogba.

"Osjećao sam se ugodno kada sam vidio da su Cole i Pogba u igru. Igramo zajedno jako dugo, i ova utakmica je bila jedan veliki korak naprijed u našoj karijeri. "

ZABRANJENO KOPIRANJE!

0 коментара:

Постави коментар