Ferguson: "Bojao sam se najgoreg"

[postlink]http://topicsmagazine.blogspot.com/2011/09/ferguson-sam-se-najgoreg.html[/postlink]
Sir Alex priznao da se bojao najgoreg. Ali najgore se i desilo. Dramatična utakmica na Old Traffordu protiv Basela završila je rezultatom 3-3.

Činilo se da će United lako doći do 3 boda, nakon uvjerljivog vodstva od 2-0. Međutim, gosti su već od  60. minuti uspjeli smanjiti na 2-2.

''Bojao sam najgoreg. Mi smo igrali odlično u napadu u prvom poluvremenu, ali i gosti su imali svoje šanse. U prvom poluvremenu mogli smo postići 4-5 golova, ali i primiti nekoliko.''

"Na poluvremenu sam razgovarao sa igračima, i očekivao sam bolju igru i koncentraciju u obrani.''

"Ali ako pogledate naš karakter ne treba se čuditi kako smo se uspjeli vratiti da ne izgubimo. Oni su znali da moraju spasiti utakmicu i to su napravili" rekao je Ferguson.

ZABRANJENO KOPIRANJE!

0 коментара:

Постави коментар