Owen: “Chicharito je moja napredna kopija”

[postlink]http://topicsmagazine.blogspot.com/2011/09/owen-chicharito-je-moja-napredna-kopija.html[/postlink]

Napadač Manchester Uniteda, Michael Owen, nije zaboravio da igra fudbal, iako je u proteklom periodu zbog povreda više vremena provodio van terena nego na njemu…
Iskusni napadač uživa u rezultatima “crvenih đavola”, a pogotovu mu je drago što u timu ima nekolicina mladih fudbalera koji mogu mnogo da nauče od Giggsa, Ferdinanda, Vidića, pa i njega.

“Osnovni primjer kako treba da se ponaša i igra mladi fudbaler je Javier Hernandez. Podsjeća me na mene kada sam bio u njegovim godinama, samo što je on napredna kopija. Imamo isti stil igre, ali Chicharitove noge su 10 godina mlađe i rade brže od mojih.” Rekao je Owen.
Izvor: sportklub.info

0 коментара:

Постави коментар