Nani: "Želim biti najbolji na svijetu"

[postlink]http://topicsmagazine.blogspot.com/2011/09/nani-biti-najbolji-na-svijetu.html[/postlink]
Portugalski fudbaler bi da ostavi veliki trag u svijetu fudbala i da se o njemu priča kad ''okači kopačke o klin''.

Krilni igrač Manchester Uniteda, Nani, nada se da će ove sezone biti najbolji igrač na planeti.

On je podigao svoj nivo igre, posle odsustva Valencie zbog povrede,  igra na prirodnoj poziciji desnog krila.

''Prošla sezona je bila moja najbolja. Ako sam fit za svaku utakmicu, 100 posto sam siguran da ću dati sve od sebe za svoj tim. Ovo je velika šansa da dokažem da sam mentalno jak i da sam dobar fudbaler'', rekao je Nani.

On je i ove sezone pružio dobre partije, nada se da će sutra takođe dobro odigrati protiv Stokea.

Želi da ostvari svoj san.

''To je taj san, da budem najbolji na svijetu! Ipak, ne dam da me to obori, imam druge prioritete, kao na primer osvajanje trofeja sa ekipom. Nadam se da će ljudi pričati kad završim sa fudbalom da je Nani bio fantastičan fudbaler koji je osvojio puno titula. Znam da imam kondiciju da budem najbolji na svetu, ali moram da radim kako bi to dokazao'', kaže Nani.

1 коментара:

Anonymous је рекао...

verujemo u tebe nani

Постави коментар