Rooney:"Odgovara mi promjena igre Manchester Uniteda"

[postlink]http://topicsmagazine.blogspot.com/2011/09/rooney-mi-promjena-igre-manchester.html[/postlink]
''Wazzi'' se sviđa novi i brži stil igre ''Đavola''. Kaže da nikad u karijeri nije bolje počeo sezonu. Wayne Rooney odaje priznanje promenama u igri Manchester Uniteda.

''Malo smo promenili stil igre i veoma sam srećan, jer mi je to donelo veliko poboljšanje. Ovo je definitivno najbolji start sezone koji sam ikad imao. Nikad nisam dao dva het-trika u nizu. Zaista uživam i nadam se da će se ovo nastaviti'', kaže Runi i dodaje.

''Mislim da je moj najbolji gol do sada bio onaj protiv Boltona. To je bio sjajan pas Nanija i odličan finiš akcije. To smo uvežbavali na treninzima i sjajno je videti da se isplaćuje'', kaže "Shreak".

0 коментара:

Постави коментар