Lindegaard:"Nisam došao u United da grijem klupu,Fergi:"De Gea brani u nedjelju"

[postlink]http://topicsmagazine.blogspot.com/2011/09/lindegaard-dosao-u-united-da-grijem.html[/postlink]
Vratar Anders Lindegaard bio je jedna od osam zamjena u momčadi Manchester Uniteda u Lisabonu protiv Benfice u odnosu na prvenstveni ogled protiv Boltona. Danac želi ostati između stativa.

Jedan od dva vratara koje je Alex Ferguson doveo prije ove sezone, Anders Lindegaard, debitirao je sinoć u Ligi prvaka protiv Benfice zauzevši mjesto koje je dosad čuvao David de Gea.

"Bilo je zabavno. To je možda najvažniji razlog zbog kojeg igram nogomet. Sjajna večer. Zbog ovakvih sam utakmica došao u United", komentirao je za ITV 27-godišnji Danac.

"Malo sam tužan što nisam obranio gol jer sam dirnuo loptu vršcima prstiju, bila bi to sjajna obrana. Osim toga, zadovoljan sam."

Na Old Traffordu ove sezone bit će velika konkurencija za poziciju prvog vratara. Lindegaard je svjestan da De Gea zasad ima prednost, a na pitanje očekuje li više prilika, odgovorio je:

"Što očekujete da kažem? Kao što sam rekao već tisuću puta, nisam ovdje da bih kopao nos. Stižem iz male norveške momčadi Aslesunda, ali sam ovdje kako bih igrao, ne zato što želim sjediti na klupi."

Iako je Danac odigrao dobru utakmicu, na vrata se protiv Chelseaja vraća De Gea, potvrdio je menadžer Ferguson koji se naljutio na pitanje novinarke ITV-a, inače kćeri Kennyja Dalglisha.

"De Gea će igrati u nedjelju, tako smo se dogovorili prije utakmice i to se neće promijeniti. Ne znam zašto tražite te sitne gluposti. U svakom slučaju, imamo dva odlična vratara."

ZABRANJENO KOPIRANJE!

0 коментара:

Постави коментар