Young: "Imao sam ponudu od Citya ali sam izabrao United"

[postlink]http://topicsmagazine.blogspot.com/2011/12/young-sam-ponudu-od-citya-ali-sam.html[/postlink]
Ashley Young je izjavio da ne žali što je prešao u redove Manchester Uniteda, iako je imao ponudu od gradskog rivala Manchester Citya.

Ashley Young je stigao u United za £ 17000000 iz Aston Villle. Za United je dosad igrao 16 utakmica i postigao 3 gola. Young je također potvrdio da je imao ponudu i od Manchester Cityja, ali je odlučio doći u Manchester United.


"Da to je istina. Ali kada sam čuo da je United zainteresovan za mene odmah sam odlučio da pređem tamo. Manchester United je najveći klub na svijetu i svaki igrač sanja igrati za njega. Moj san je ispunjen."

"Manchester United ima veliku tradiciju i osvojio je važne trofeja. Želim pomoći Manchester Unitedu da osvoji što više trofeja i želim da osvojimo 20. naslov prvaka Engleske."

"Mislim da sam se brzo uklopio u United, vjerujem u svoje sposobnosti i uvjeren sam da ću u Manchester Unitedu imati veliku karijeru." rekao je Ashley Young.

ZABRANJENO KOPIRANJE!

0 коментара:

Постави коментар