Lindegaard:"Zaslužio sam dres s brojem 1"

[postlink]http://topicsmagazine.blogspot.com/2011/08/lindegaard-sam-dres-s-brojem-1.html[/postlink]

Danski golman Andres Lindegaard smatra da bi on trebao biti prvi izbor Sir Alexa.

Lindegaard (27), inzistira da bi on trebao početi utakmicu protiv West Broma, a ne David De Gea.

Danac pokušava dokazati da je postao"stariji" član Uniteda, nakon što je prebolio teških prvih šest mjeseci.

"Bilo je to vrijeme izazova, osjetio sam da je prihvaćanje bilo vrlo teško".

"Hijerarhija je u svlačionici i bazira se na tome koliko često igraš i koliko si dobar".

"Tek sam prošli mjesec osjetio da sam prihvaćen, i osječam da nalazim svoje mjesto".

Mladi Španjolac De Gea doveden je kao dugoročna zamjena za Edwina Van Der Sara, doveden je iz Athletica za 19 milijuna funti.

Lindegaard je zadovoljan predsezonom.

"Znao sam da će ova predsezona biti najvažnija u mojoj karijeri u Manchester Unitedu, odlazak u Ameriku bio je pravi test".

"Osjećam da sam taj test odradio dobro, osjećam da je moja predsezona bila skoro na savršenstvu, optimističan sam".

"Ali ako se menadžer odluči za De Geu neće biti kraj svijeta".

ZABRANJENO KOPIRANJE!

0 коментара:

Постави коментар