Hernandez:"Ima još puno toga za doći"

[postlink]http://topicsmagazine.blogspot.com/2011/08/hernandez-jos-puno-toga-za-doci.html[/postlink]
Javier Hernandez je siguran da može dokazati da njegova odlična prva sezona u Unitedu nije bila slučajnost.

Chicarito (23) je iznenadio brzinom prilagođavanja na Engleski nogomet, zabivši 19 golova prošle sezone.

8 Milijuna funti vrijedno pojačanje impresionirao je na Gold Cupu, vjeruje da ima još puno toga za doći.

"Tretiran sam fantastično u Manchesteru, i jednostavno moram im vratiti tu vjeru", rekao je za Fifa.com.

"Imao sam vrlo dobru prošlu sezonu i nadam se da ću moći doprinjeti još puno."

"Mislim da su dobra vremena ispred ovog tima i vrlo sam uzbuđen oko prilika koje ću imati."

Puno se govorilo o Carlosu Tevezu koji se nije uspijo smjestiti u Manchester, ali Hernandez inzistira da je sretan.

"Preseljenje u novu zemlju je uvijek teško, ali činjenica da su mi moj otac i sestra preselili sa mnom velika je pomoć."

"To je sve olakšalo.Mexiko mi najviše nedostaje zbog obitelji, nedostaje mi kada bi uvečer svi sjeli i razgovarali".

ZABRANJENO KOPIRANJE!

0 коментара:

Постави коментар