Nani Totenhemu:''Sećate se prošle sezone?''

[postlink]http://topicsmagazine.blogspot.com/2011/08/nani-totenhemu-se-prosle-sezone.html[/postlink]

Portugalac želi da podseti na svoj čudan gol i da podigne tenziju uoči derbija drugog kola engleskog šampionata. I Ferguson zna da bude sarkastičan.

Nani je malo ''pecnuo'' Totenhem uoči večerašnjeg duela na ''Old Trafordu'', podsetivši na gol koji je dao zbog nesmotrenosti golmana Gomeša.

Golman ''Sparsa'' je mislio da je dosuđeno igranje rukom od strane portugalskog krila, ali se prevario, tako da je Junajted tim golom osigurao ubedljivu pobedu.

''To je bio najčudniji gol koji sam dao u karijeri. Većina je bila besna, ali sam ja ispao pametan, jer sam razumeo odluku. Stavio sam ruku na loptu, jer sam mislio da je faul, video sam kako golman hvata loptu. Okrenuo sam se ka sudiji, on je rekao da nastavim, uzeo sam loptu i dao gol'', kaže Nani.

Ser Aleks Ferguson je popručio Rednapu da bude mirniji ako dođe do slične situacije.

''Za dobro Harijevog zdravlja, nadam se da neće doći do slične situacije i kontroverznog gola, koji će ga naterati da skače i da se nervira'', rekao je Škot.

Hajde i mi da se podsetimo tog gola...

0 коментара:

Постави коментар