Jones: "Uvijek sam spreman dati sve od sebe"

[postlink]http://topicsmagazine.blogspot.com/2011/08/jones-sam-spreman-dati-sve-od-sebe.html[/postlink]
Phil Jones je rekao da je bio na visini zadatka jučer te da će uvijek biti spreman dati sve od sebe.

Jones je priznao da je atmosfera na Old Traffordu bila odlična za njegov debi. Novo pojačanje savršeno se uklapa u timu, a posebno u obrani s Johnny Evansom.

"Razočaravajuće je to da su Rio i Nemanja ozlijeđeni. Uvijek je teško kada se povrijede najbolji igrači, pogotovo na početku sezone. Ali mislim da je ovo moja prilika da pokažem menadžeru sam sposoban zamijeniti ih. "

Mladi engleski branič je rekao da se veoma brzo uklopa u tim i da je fantastično igrati s svim igračima.

"Navijači su nevjerojatni. 
Znao sam da će biti ovako. Jučer sam želio osvojiti ta 3 boda i osvojili smo ih. Poštujem Blackburn, ali ovdje je igra puno brža i bolja. Naš trener Rene uvijek nam govori na treningu da treba pokazati energiju i mislim da nam je to i donijelo pobjedu. "


ZABRANJENO KOPIRANJE!

0 коментара:

Постави коментар