Chicharito: "Spreman sam za igru"

[postlink]http://topicsmagazine.blogspot.com/2011/08/chicharito-sam-za-igru.html[/postlink]
Chicharito se konačno vraća u momčad nakon 2 mjeseca pauze. Spreman je za sutrašnju utakmicu protiv Arsenala.

Protiv Tottenhama je igrao posljednjih 10 minuta, i to je bio njegov prvi nastup za United nakon finala Lige prvaka krajem maja.

Nakon potresa mozga Chicha je oporavljen i sada spreman pomoći svom timu.


"Bilo je teško razdoblje, ali druženje s obitelji i prijateljima svaki dan mi je puno pomoglo. Protiv Spursa sam odigrao posljednjih 10 minuta. Stvarno sam uživao i mislim da sada sam spreman za igru.

Kako i svaki član Uniteda, vidno je razočaran porazom protiv Barcelone u finalu Lige prvaka, te se nada da će ove sezone biti bolje.

"Mislim da imamo dobru skupinu, i mislim da ćemo lako proći, ali moramo poštovati druge momčadi. Moramo pobijediti svaku utakmicu. Mi znamo što se dogodilo u maju, a ove sezone želimo taj trofej.

"Mi smo bili tako blizu, nadam se da će ove sezone biti puno bolje." 
završio je Hernandez.

ZABRANJENO KOPIRANJE!

0 коментара:

Постави коментар